برای اینکه دوستت داشته باشم و به تو احترام بگذارممجبور نیستم با تو هم عقیده باشمسلام به مژگان عزیز.من 28سالمه حدود8سال ازدواج کردم یک پسر5ساله دارم همسرم و پسرم و زندگیمو دوست دارم. کل زندگیم از اول پر تلاطم بوده.بماند که روز عروسی و روز تولد بچه جز بهترین روزهای زندگی یه زن میتونه باشه.من توی اون روزها فقط گریه بود کارم و همسرم به جای پشتیبانی فقط خودشو کنار میکشید وسکوت میکرد.بماند که از نظر خانواده و موقعیت اجتماعی ومالی از نظر قیافه و ظاهر وهمه چیز از همسرم بالاترم.به نظر من اینا ملاک نیست مهم دوست داشتن.باهمه اینا با تمام ناسازگاری همسرم باهاش ساختم توی یکی از طبقه های خونه بابام زندگ زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2...
ما را در سایت زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2 دنبال میکنید
برچسب: برای,اینکه, نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:33